Subject: RE: 20240910_EED2337_21-22SEP24_Potsepa_Orkaan18_KL
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 08:47:57 +0300

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 17, 2024 6:20 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: FW: 20240910_EED2337_21-22SEP24_Potsepa_Orkaan18_KL

Tere

Palume kooskõlastust manuses olevale NOTAM taotlusele.

EEPU ja AMC poolt kooskõlastatud.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Tuesday, September 17, 2024 6:06 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Tarmo Pihlak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20240910_EED2337_21-22SEP24_Potsepa_Orkaan18_KL

Tere

Kooskõlastatud.

Tervitades,

Lauri

From: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 16, 2024 12:00 PM
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Tarmo Pihlak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; KV
Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20240910_EED2337_21-22SEP24_Potsepa_Orkaan18_KL

Tere

Juhin tähelepanu, et ootame alale kooskõlastust.

Täna Teie poolt saadetud designaatorit EED2408B meil pole tarvis selle ala
puhul kasutada, kuna leidsime kattuva varem väljastatud tunnusega EED2337
ala.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 10, 2024 1:32 PM
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Tarmo Pihlak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; KV
Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 20240910_EED2337_21-22SEP24_Potsepa_Orkaan18_KL

Tere

Palume kooskõlastust ajutisele D-alale.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Parnu ATS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 10, 2024 1:18 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20240910_EED2337_21-22SEP24_Potsepa_Orkaan18_KL

Tere!

Kooskõlastatud!

Parimat!

Alex Andry Hansen | Lennuinformaator

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS Tallinna Lennujaam

Tartu mnt. 101, Tallinn 10112

www.tallinn-airport.ee <http://www.tallinn-airport.ee>

 <https://www.tallinn-airport.ee/ettevottest/keskkond/> Aastaks 2025 oleme
saavutanud süsinikuneutraalsuse.

Tutvu Pärnu lennujaamast toimuvate lendude ja lennugraafikuga lennujaama
<https://parnu.tallinn-airport.ee/> kodulehel.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 10. september 2024 13:15
To: Parnu ATS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 20240910_EED2337_21-22SEP24_Potsepa_Orkaan18_KL

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palume kooskõlastust ajutisele D-alale.

Lääne maakaitseringkonna õppuse Orkaan 18 raames planeeritud laskmised
Potsepa alal.

21.09.2024 0900-2000 ja 22.09.2024 0800-1200

Potsepa

A)EEPU B)2409210600 C)2409220900

D)21  0600-1700 22 0500-0900

E)TEMPO DANGER AREA EEDXXXX ESTABLISHED DUE TO GUN FIRING WI:
582113N0241100E - 582227N0240951E- 582256N0241134E- 582209N0241250E -
582113N0241100E. INFO ABOUT ACT FROM TEL +372 51935264.

F)SFC G)2200FT AMSL

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.